U kunt uw aankopen steeds tijdens onze openingsuren in het veilinghuis ophalen.

Momenteel werken wij ook voor ophalingen enkel op afspraak – gelieve op voorhand zeker een afspraak in te plannen.

Dit kan telefonisch (050 33 23 55) of via onze online booking-tool.

Aanbevolen Transportbedrijfen

Dit is slechts een lijst met suggesties. Carlo Bonte Auction neemt geen verantwoordelijkheid voor handelingen verricht door de genoemde bedrijven.
We raden u aan waardevolle loten tijdens het transport te verzekeren.
Artikelen worden afgegeven in de staat zoals vermeld in het conditierapport.

Download authorisatieformulier (PDF)

 

Company

Destination

Contact information

Alan Smith (UK) Worldwide info@alansmitheurope.com
+44 7831 552 448
Eastern Boat (local)
东舟国际物流配送中心
China info@eboatlogistics.com
+32 2 721 27 03
+32 478 55 49 25
Eagle NV (local) Worldwide matthias.beirens@eaglezeebrugge.com
+32 50 558 855
EMO Trans (local) Worldwide arts@emotrans.com
+32 2 880 53 37
Fine Art Travel Germany info@finearttravel.de
+49 160 69 71 200
+49 170 69 71 200
Scheck Art Logistics Belgium info@scheck-transport.com
+ 32 471 26 83 90
Art Service Srl Germany – Italy info@artservicesrl.it
+ 39 348 4074 982
Art on the Move Belgium art@art-onthemove.be
+ 32 2 333 24 11
Caile International China czhongkuan@gmail.com
+32 488 118 568
Mail Boxes etc. Worldwide mbebelgium.be/
Hedley’s UK – Worldwide london@hedleysfineart.com
+44 20 89 65 87 33

Frequently Asked Questions

Alle artikelen kunnen worden afgehaald in ons veilinghuis:

Kardinaal Mercierstraat 20
8000 Brugge

Er is een ruime privéparkeergelegenheid voor auto’s en kleine bestelwagens beschikbaar.

Grotere vrachtwagens kunnen tijdelijk voor onze ingang op straat parkeren . Vergeet zeker niet uw parkeerschijf te plaatsen (tot max. 4u).

We staan open voor afhalen op de volgende dagen:

Woensdag 9.00 – 17.00 uur
Donderdag 9.00 – 17.00 uur
Vrijdag 9.00 – 15.00 uur

Zou u buiten deze tijden willen afhalen, laat het ons dan weten via mail of telefoon. Samen proberen wij een individuele oplossing te vinden.
Het is ook mogelijk om direct online een afspraak in te plannen.

U kunt een verzendofferte aanvragen door contact op te nemen met een transportbedrijf van uw keuze. We hebben een lijst met aanbevolen opties samengesteld, maar u kunt ook zelf een ander bedrijf kiezen. Het is een goed idee om meerdere offertes aan te vragen om prijzen / diensten te vergelijken.

Laat het ons, na het kiezen van een Transportbedrijf, per mail weten of stuur ons het ‘Autorisatieformulier‘ door.

Carlo Bonte Auction biedt momenteel geen in-house verpakkings- of verzenddiensten aan. Alle artikelen worden onverpakt overhandigd.

Alle Shippers uit bovenstaande lijst zijn hiervan op de hoogte en zullen graag de nodige regelingen voor u treffen.

Carlo Bonte Auctions biedt momenteel geen in-house verpakkings- of verzenddiensten aan.

Als u kleine (<30cm) artikelen heeft gekocht die niet breekbaar zijn, kunnen wij u wellicht helpen deze in te pakken zodat ze door een koerierdienst of Bpost kunnen worden opgehaald. Dit wordt van geval tot geval beslist en kan niet als gegarandeerd worden beschouwd.

Als dit op u van toepassing is, mail ons via info@carlobonte.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Alle goederen dienen binnen 30 dagen na de eerste veilingdag te worden afgehaald.

Indien u uw artikelen niet op tijd kunt ophalen, brengen wij u een vaste opslagvergoeding van € 20, – per lot per week in rekening.

Vanwege COVID-19 wordt deze regel momenteel niet gehandhaafd. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat alle afhalingen veilig kunnen doorgaan.

Als u uw artikelen niet op tijd kunt ophalen, wordt er een vaste opslagvergoeding van € 20, – per lot per week in rekening gebracht.

Vanwege COVID-19 wordt deze regel momenteel niet gehandhaafd. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat alle afhalingen veilig kunnen doorgaan.

Heeft u nog vragen over 'Verzending'?

Laat het ons weten - we helpen u graag verder

Contact